Και μάλιστα με Mercedes E-Class
Έχουμε συνηθίσει τα ρεκόρ οικονομίας να επιτυγχάνονται από σουπερμίνι με βάρος κάτω των 1.000 kg και μικρούς κινητήρες.
Η Mercedes αποδεικνύει ότι ακόμη και ένα μεγάλο sedan μπορεί να... μαλώσει με τους βενζινάδες.Το σχέδιο προέβλεπε το ταξίδι από την Ταγγέρη του Μαρόκου μέχρι το Γκούντγουντ της Αγγλίας χωρίς ανεφοδιασμό.
Το αυτοκίνητο ήταν μία στάνταρ E300 BlueTEC HYBRID, με πινακίδες Βρετανίας και οδηγό το δημοσιογράφο Andrew Frankel. Η Mercedes έφερε ρεζερβούαρ 80 lt. (διατίθεται με επιπλέον κόστος 100 λίρες), ποσότητα που αποδείχθηκε υπεραρκετή για να διανύσει η υβριδική E-Class απόσταση 1.968 km!
Η μέση κατανάλωση μόλις το αυτοκίνητο έφθασε στο Γκούντγουντ αποδείχθηκε ότι ήταν μόλις 3,1 lt/100 km.
Πηγή : protothema.gr
Έχουμε συνηθίσει τα ρεκόρ οικονομίας να επιτυγχάνονται από σουπερμίνι με βάρος κάτω των 1.000 kg και μικρούς κινητήρες.
Η Mercedes αποδεικνύει ότι ακόμη και ένα μεγάλο sedan μπορεί να... μαλώσει με τους βενζινάδες.Το σχέδιο προέβλεπε το ταξίδι από την Ταγγέρη του Μαρόκου μέχρι το Γκούντγουντ της Αγγλίας χωρίς ανεφοδιασμό.
Το αυτοκίνητο ήταν μία στάνταρ E300 BlueTEC HYBRID, με πινακίδες Βρετανίας και οδηγό το δημοσιογράφο Andrew Frankel. Η Mercedes έφερε ρεζερβούαρ 80 lt. (διατίθεται με επιπλέον κόστος 100 λίρες), ποσότητα που αποδείχθηκε υπεραρκετή για να διανύσει η υβριδική E-Class απόσταση 1.968 km!
Η μέση κατανάλωση μόλις το αυτοκίνητο έφθασε στο Γκούντγουντ αποδείχθηκε ότι ήταν μόλις 3,1 lt/100 km.
Πηγή : protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου