Μετά από teaser, διαρροές και φήμες, ήρθε η ώρα για την Subaru να αποκαλύψει και επίσημα το 2015 WRX στο Los Angeles Auto Show.
Το ριζικά ανασχεδιασμένο Subie είναι πιο ισχυρό, πιο οικονομικό όσον αφορά στο καύσιμο που καταναλώνει, ομορφότερο και πιο έξυπνα
σχεδιασμένο από το μοντέλο που αντικαθιστά.
Για την σχεδίαση δεν έχουμε να πούμε πολλά καθώς είναι κάτι που ο καθένας μπορεί να δει και να κρίνει για τον εαυτό του. Η εισαγωγή του αέρα στο καπό τραβάει το βλέμμα ενώ ως είθισται, η φτερούγα που απουσιάζει από το πίσω μέρος, φυλάσσεται για την STI έκδοση, όταν αυτή βγει. Το αυτοκίνητο πατάει σε ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών με ελαστικά 235/45 Dunlop SP Sport Maxx RT.
Κάτω από το καπό, κρύβεται ο νέος, δίλιτρος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος κινητήρας με άμεσο ψεκασμό που αποδίδει 268 άλογα στις 5.600 σ.α.λ. και 350Nm ροπής, σταθερά ανάμεσα στις 2.000 και τις 5.200 σ.α.λ. Βασίζεται στο σύνολο του Forester 2.0 XT αλλά έχει διαφορετικούς εκκεντροφόρους, σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων και διάφορες άλλες βελτιώσεις/αλλαγές. Συγκρινόμενο με το απερχόμενο μοντέλο είναι ισχυρότερο κατά 3 μόλις ίππους και 19Nm ροπής αλλά ο τρόπος με τον οποίο παράγει τη ροπή είναι σαφώς πιο γραμμικός και το γεγονός πως την κρατάει σταθερή για αυτό το φάσμα στροφών σημαίνει πολλά τόσο για την οδηγησιμότητα όσο και για τις επιδόσεις. Μιας που ανέφερα επιδόσεις, πληροφορίες αναφέρουν πως το WRX φτάνει τα 100km/h σε 5.4 δευτερόλεπτα αλλά εφόσον δεν αναφέρεται στο επίσημο δελτίο τύπου, δεν είναι επιβεβαιωμένες. Ένα ακόμα θετικό που προκύπτει από τη σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων έχει να κάνει με το βάρος. Ναι, το νέο WRX είναι βαρύτερο αλλά μόλις κατά 27 κιλά.
Επιστρέφοντας στο powertrain, να σημειώσουμε πως ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται και με CVT (Sport Lineatronic) κιβώτιο, 6 ή 8 προεπιλεγμένων σχέσεων (ανάλογα με το mode-θα υπάρχουν paddles στο τιμόνι). Η επιλογή του κιβωτίου έχει αντίκτυπο και στην «έκδοση» του Symmetrical All-Wheel Drive συστήματος τετρακίνησης της Subaru. Το 6-τάχυτο χειροκίνητο, θα έχει το λεγόμενο Continuous AWD σύστημα, ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με τη ροπή να μοιράζεται 50:50 στον εμπρός και τον πίσω άξονα.
Το CVT από την άλλη θα χρησιμοποιεί το Variable Torque Distribution σύστημα της Subaru με την ροπή να μοιράζεται σε ποσοστό 45:55.
Τέλος, η καμπίνα. Η Subaru τονίζει αρκετές φορές στο δελτίο τύπου της πως η καμπίνα θα είναι “premium”. Για να πετύχει αυτή την premium αίσθηση, το δερμάτινο τιμόνι έχει αποκτήσει επίπεδο κάτω μέρος και χειριστήρια για τον χειρισμό του ηχοσυστήματος και του Bluetooth. Τα υλικά γύρω από την κονσόλα, το ταμπλό και στην πόρτα είναι μαλακά στην αφή ενώ υπάρχουν άφθονοι αποθηκευτικοί χώροι. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει μία LCD 3,5 ιντσών με δυνατότητα προβολής διαφόρων πληροφοριών (από τα επίπεδα του λιπαντικού και του υγρού των υαλοκαθαριστήρων μέχρι την επιλεγμένη σχέση) ενώ κάτω από αυτήν, υπάρχει άλλη μία, αυτή τη φορά 4.3 ιντσών που παρέχει άλλες πληροφορίες (πίσω κάμερα, πίεση υπερπλήρωσης, κλιματισμό κλπ). Τέλος. το κατά 2.5 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο σημαίνει περισσότεροι χώροι στο εσωτερικό, ιδίως για τους πίσω επιβάτες.
Θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες όταν το νέο WRX γίνει διαθέσιμο.
Πηγή : autoblog.gr
σχεδιασμένο από το μοντέλο που αντικαθιστά.
Για την σχεδίαση δεν έχουμε να πούμε πολλά καθώς είναι κάτι που ο καθένας μπορεί να δει και να κρίνει για τον εαυτό του. Η εισαγωγή του αέρα στο καπό τραβάει το βλέμμα ενώ ως είθισται, η φτερούγα που απουσιάζει από το πίσω μέρος, φυλάσσεται για την STI έκδοση, όταν αυτή βγει. Το αυτοκίνητο πατάει σε ζάντες ελαφρού κράματος 17 ιντσών με ελαστικά 235/45 Dunlop SP Sport Maxx RT.
Κάτω από το καπό, κρύβεται ο νέος, δίλιτρος, τετρακύλινδρος, υπερτροφοδοτούμενος επίπεδος κινητήρας με άμεσο ψεκασμό που αποδίδει 268 άλογα στις 5.600 σ.α.λ. και 350Nm ροπής, σταθερά ανάμεσα στις 2.000 και τις 5.200 σ.α.λ. Βασίζεται στο σύνολο του Forester 2.0 XT αλλά έχει διαφορετικούς εκκεντροφόρους, σκληρότερα ελατήρια βαλβίδων και διάφορες άλλες βελτιώσεις/αλλαγές. Συγκρινόμενο με το απερχόμενο μοντέλο είναι ισχυρότερο κατά 3 μόλις ίππους και 19Nm ροπής αλλά ο τρόπος με τον οποίο παράγει τη ροπή είναι σαφώς πιο γραμμικός και το γεγονός πως την κρατάει σταθερή για αυτό το φάσμα στροφών σημαίνει πολλά τόσο για την οδηγησιμότητα όσο και για τις επιδόσεις. Μιας που ανέφερα επιδόσεις, πληροφορίες αναφέρουν πως το WRX φτάνει τα 100km/h σε 5.4 δευτερόλεπτα αλλά εφόσον δεν αναφέρεται στο επίσημο δελτίο τύπου, δεν είναι επιβεβαιωμένες. Ένα ακόμα θετικό που προκύπτει από τη σύγκριση μεταξύ των δύο μοντέλων έχει να κάνει με το βάρος. Ναι, το νέο WRX είναι βαρύτερο αλλά μόλις κατά 27 κιλά.
Επιστρέφοντας στο powertrain, να σημειώσουμε πως ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο. Το νέο μοντέλο θα προσφέρεται και με CVT (Sport Lineatronic) κιβώτιο, 6 ή 8 προεπιλεγμένων σχέσεων (ανάλογα με το mode-θα υπάρχουν paddles στο τιμόνι). Η επιλογή του κιβωτίου έχει αντίκτυπο και στην «έκδοση» του Symmetrical All-Wheel Drive συστήματος τετρακίνησης της Subaru. Το 6-τάχυτο χειροκίνητο, θα έχει το λεγόμενο Continuous AWD σύστημα, ένα σύστημα μόνιμης τετρακίνησης με τη ροπή να μοιράζεται 50:50 στον εμπρός και τον πίσω άξονα.
Το CVT από την άλλη θα χρησιμοποιεί το Variable Torque Distribution σύστημα της Subaru με την ροπή να μοιράζεται σε ποσοστό 45:55.
Τέλος, η καμπίνα. Η Subaru τονίζει αρκετές φορές στο δελτίο τύπου της πως η καμπίνα θα είναι “premium”. Για να πετύχει αυτή την premium αίσθηση, το δερμάτινο τιμόνι έχει αποκτήσει επίπεδο κάτω μέρος και χειριστήρια για τον χειρισμό του ηχοσυστήματος και του Bluetooth. Τα υλικά γύρω από την κονσόλα, το ταμπλό και στην πόρτα είναι μαλακά στην αφή ενώ υπάρχουν άφθονοι αποθηκευτικοί χώροι. Στο κέντρο της κονσόλας υπάρχει μία LCD 3,5 ιντσών με δυνατότητα προβολής διαφόρων πληροφοριών (από τα επίπεδα του λιπαντικού και του υγρού των υαλοκαθαριστήρων μέχρι την επιλεγμένη σχέση) ενώ κάτω από αυτήν, υπάρχει άλλη μία, αυτή τη φορά 4.3 ιντσών που παρέχει άλλες πληροφορίες (πίσω κάμερα, πίεση υπερπλήρωσης, κλιματισμό κλπ). Τέλος. το κατά 2.5 εκατοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο σημαίνει περισσότεροι χώροι στο εσωτερικό, ιδίως για τους πίσω επιβάτες.
Θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες όταν το νέο WRX γίνει διαθέσιμο.
Πηγή : autoblog.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου