Ford Fiesta με ηλεκτροκινητήρα στους τροχούς

Η εταιρεία Schaeffler παρουσίασε ένα ηλεκτροκίνητο Ford Fiesta 

όπου ο κινητήρας βρίσκεται πάνω στους τροχούς, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να στρίψουν κατά 90 μοίρες
καθιστώντας έτσι εφικτό ένα κάθετο παρκάρισμα!

Να είμαστε ειλικρινείς, υβριδικά ή αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα υπάρχουν πλέον αρκετά. Ευρείας παραγωγής και μη φυσικά. Στην προσπάθειά τους, δηλαδή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες να παρουσιάσουν ένα «πράσινο» αυτοκίνητο, τοποθετούν έναν ηλεκτροκινητήρα δίπλα -ή παράλληλα- στον κινητήρα εσωτερικής καύσης και thatΆs all folks…

Στη συγκεκριμένη όμως περίπτωση, αυτή του Ford Fiesta E-Wheel Drive τα πράγματα είναι λίγο διαφορετικά, αφού ο ηλεκτροκινητήρας δεν βρίσκεται κάτω από το καπό όπως συνήθως, αλλά μέσα στους τροχούς ή για την ακρίβεια στις πλήμνες των πίσω τροχών.

Υπεύθυνος του όλου project είναι η γερμανική εταιρεία Schaeffler η οποία μάλιστα συνεργάστηκε στενά με τη Ford και το τμήμα Research & Advanced Engineering Europe (η δεύτερη δάνεισε τις εγκαταστάσεις εξέλιξης στην Σκανδιναβία ώστε να δοκιμαστεί το μοντέλο σε συνθήκες ψύχους).

Αναφορικά τώρα με τη λειτουργία ή τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Fiesta E-Wheel Drive τα μόνα στοιχεία που υπάρχουν μέχρι στιγμής είναι πως το κάθε ηλεκτρικό μοτέρ που είναι ενσωματωμένο στον τροχό ζυγίζει 53 κιλά (η Schaeffler μάλιστα ανακοινώνει ότι θα μειώσει το βάρος στα 45), ότι έχει τη δυνατότητα να τοποθετηθεί σε τροχούς διάστασης από 16 ίντσες και άνω, ότι υπάρχει κλειστό κύκλωμα ψύξης (υδρόψυκτο δηλαδή) για την επαγωγή της θερμότητας του ηλεκτροκινητήρα και ότι η συνδυαστική ισχύ των ηλεκτροκινητήρων και του κινητήρα εσωτερικής καύσης ανέρχεται στους 90 περίπου ίππους.

Τέλος, σύμφωνα με την Schaeffler παρά το επιπλέον βάρος στον πίσω άξονα το Ford Fiesta E-Wheel Drive διατηρεί την δυναμική οδική του συμπεριφορά, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα να έχει και ενεργητική τετραδιεύθυνση. Μάλιστα, στα σχέδια που είδαν το φως της δημοσιότητας, υπάρχει η δυνατότητα οι ηλεκτροκινητήρες να τοποθετηθούν και στους 4 τροχούς (και άρα να είναι το μοντέλο αμιγώς ηλεκτρικό), όπως επίσης και να στρίψουν κατά 90 μοίρες καθιστώντας έτσι εφικτό το κάθετο παρκάρισμα…

Πηγή : autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου