Πόσο αξίζει η σφραγίδα του συνεργείου
Ποιο είναι το μεγαλύτερο κόστος στη χρήση του αυτοκινήτου; Η ασφάλεια;
Το σέρβις; Τα λάστιχα; Όχι! Είναι η απαξίωση. Πόσο μετράτε λοιπόν τη
σφραγίδα στο βιβλιαράκι όταν κάνετε σέρβις;
Για ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε 20.000 και θα πουληθεί μετά από 8 χρόνια κοντά στα έξι, το σέρβις, η ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας ακόμη και η βενζίνη, αθροιστικά, δε φτάνουν τις 12.000 ευρώ που έχει χάσει.
Η τιμή μεταπώλησης είναι γνωστό ότι εξαρτάται από ένα σωρό παράγοντες, όπως τα χιλιόμετρα και η κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτό όμως που είναι βέβαιο ότι θα «σκοτώσει» τη μεταπώληση, είναι ένα βιβλιαράκι σέρβις χωρίς καμία σφραγίδα.
Μπορεί το αυτοκίνητο να δείχνει κούκλα, τα χιλιόμετρα που έχει κάνει να είναι ελάχιστα και τα λάστιχα καινούργια, αν όμως δεν υπάρχει ιστορικό συντήρησης, όλα είναι υπό αμφισβήτηση. Όχι μόνο γιατί δεν ξέρει κανείς πότε και αν το αυτοκίνητο τύχαινε σέρβις, αν γινόντουσαν τακτικά και με σωστά υλικά, αλλά ακόμη γιατί δεν φαίνεται πουθενά ένα αρχείο των χιλιομέτρων.
Γιατί άλλο είναι ένα βιβλιαράκι που γράφει πως την τάδε του μηνός του τάδε έτους, το αυτοκίνητο πήγε συνεργείο με τόσα χιλιόμετρα, και μετά ξανά από 2 χρόνια είχε πάλι τόσα κ.ο.κ, και άλλο ένας ξερός αριθμός στο κοντέρ, που μπορεί να βάλει υποψίες ότι δεν είναι ο πραγματικός.
Δεν είναι δηλαδή μόνο η συντήρηση αλλά και η βεβαίωση του συνεργείου για τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει.
Το πρόβλημα βέβαια είναι πως η συντήρηση σε συνεργείο του οποίου η σφραγίδα έχει μεγαλύτερη φερεγγυότητα από τη σφραγίδα του συνεργείου της γειτονιάς, έχει κάποιο κόστος. Αυτό που μένει να κάνετε είναι να το υπολογίσετε.
Γιατί πιο εύκολα κόβεται κάτι από τα δώδεκα χιλιάρικα της απαξίωσης παρά από τα άλλα. Είναι μεγάλο το ποσό και έχει περιθώριο. Πρέπει λοιπόν να βγει το μολύβι και το χαρτί και να γίνει ένας απλός υπολογισμός.
Πόσο παραπάνω στοιχίζει το σέρβις με σφραγίδα που στο τέλος θα αποδώσει καλύτερη τιμή πώλησης; Αν η διαφορά πολλαπλασιασμένη με τον αριθμό των σέρβις μπορεί να δώσει αντίστοιχα καλύτερη τιμή μεταπώλησης, τότε αξίζει. Αξίζει επίσης γιατί δίνει προβάδισμα στην πώληση του δικού σας αυτοκινήτου έναντι των άλλων, σε μια αγορά μουδιασμένη που αποφεύγει οτιδήποτε μπορεί να προξενήσει φόβο.
Πως βλέπετε λοιπόν τη σφραγίδα του συνεργείου; Την αποζητάτε; Βλέπετε όλες τις σφραγίδες από όλα τα συνεργεία το ίδιο; Εσείς αν αγοράζατε δεύτερο χέρι, τι σφραγίδα θα θέλατε να δείτε στο βιβλίο συντήρησης;
Πηγή: Autotriti.gr
Για ένα αυτοκίνητο που αγοράστηκε 20.000 και θα πουληθεί μετά από 8 χρόνια κοντά στα έξι, το σέρβις, η ασφάλεια, τα τέλη κυκλοφορίας ακόμη και η βενζίνη, αθροιστικά, δε φτάνουν τις 12.000 ευρώ που έχει χάσει.
Η τιμή μεταπώλησης είναι γνωστό ότι εξαρτάται από ένα σωρό παράγοντες, όπως τα χιλιόμετρα και η κατάσταση του αυτοκινήτου. Αυτό όμως που είναι βέβαιο ότι θα «σκοτώσει» τη μεταπώληση, είναι ένα βιβλιαράκι σέρβις χωρίς καμία σφραγίδα.
Μπορεί το αυτοκίνητο να δείχνει κούκλα, τα χιλιόμετρα που έχει κάνει να είναι ελάχιστα και τα λάστιχα καινούργια, αν όμως δεν υπάρχει ιστορικό συντήρησης, όλα είναι υπό αμφισβήτηση. Όχι μόνο γιατί δεν ξέρει κανείς πότε και αν το αυτοκίνητο τύχαινε σέρβις, αν γινόντουσαν τακτικά και με σωστά υλικά, αλλά ακόμη γιατί δεν φαίνεται πουθενά ένα αρχείο των χιλιομέτρων.
Γιατί άλλο είναι ένα βιβλιαράκι που γράφει πως την τάδε του μηνός του τάδε έτους, το αυτοκίνητο πήγε συνεργείο με τόσα χιλιόμετρα, και μετά ξανά από 2 χρόνια είχε πάλι τόσα κ.ο.κ, και άλλο ένας ξερός αριθμός στο κοντέρ, που μπορεί να βάλει υποψίες ότι δεν είναι ο πραγματικός.
Δεν είναι δηλαδή μόνο η συντήρηση αλλά και η βεβαίωση του συνεργείου για τα πραγματικά χιλιόμετρα που έχει διανύσει.
Το πρόβλημα βέβαια είναι πως η συντήρηση σε συνεργείο του οποίου η σφραγίδα έχει μεγαλύτερη φερεγγυότητα από τη σφραγίδα του συνεργείου της γειτονιάς, έχει κάποιο κόστος. Αυτό που μένει να κάνετε είναι να το υπολογίσετε.
Γιατί πιο εύκολα κόβεται κάτι από τα δώδεκα χιλιάρικα της απαξίωσης παρά από τα άλλα. Είναι μεγάλο το ποσό και έχει περιθώριο. Πρέπει λοιπόν να βγει το μολύβι και το χαρτί και να γίνει ένας απλός υπολογισμός.
Πόσο παραπάνω στοιχίζει το σέρβις με σφραγίδα που στο τέλος θα αποδώσει καλύτερη τιμή πώλησης; Αν η διαφορά πολλαπλασιασμένη με τον αριθμό των σέρβις μπορεί να δώσει αντίστοιχα καλύτερη τιμή μεταπώλησης, τότε αξίζει. Αξίζει επίσης γιατί δίνει προβάδισμα στην πώληση του δικού σας αυτοκινήτου έναντι των άλλων, σε μια αγορά μουδιασμένη που αποφεύγει οτιδήποτε μπορεί να προξενήσει φόβο.
Πως βλέπετε λοιπόν τη σφραγίδα του συνεργείου; Την αποζητάτε; Βλέπετε όλες τις σφραγίδες από όλα τα συνεργεία το ίδιο; Εσείς αν αγοράζατε δεύτερο χέρι, τι σφραγίδα θα θέλατε να δείτε στο βιβλίο συντήρησης;
Πηγή: Autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου