Όλες οι πληροφορίες σχετικά με τη μετατροπή στα ελληνικά δεδομένα
Ξαναείδατε το κόστος μετατροπής από την πρώτη φορά; Γιατί έχουν πέσει πολύ. Ξαναείδατε τις τεχνολογίες; Γιατί έχουν αλλάξει πολύ. Τώρα τι σας κρατάει από το να αλλάξετε το καύσιμο από βενζίνη σε υγραέριο;
Το υγραέριο ξεκίνησε λίγο περίεργα στην Ελλάδα. Από τη μία η βροχή νέων μέτρων που
έκανε τη βενζίνη ακριβότερη, από την άλλη η ίδια βροχή μείωνε εισοδήματα και έκανε το γέμισμα του ρεζερβουάρ σχεδόν αδύνατο. Μπορεί η τεχνολογία του υγραερίου να χρησιμοποιείται χρόνια στο εξωτερικό, όμως στην Ελλάδα φάνηκε πως ήρθε απότομα, σχεδόν όσο απότομα ήρθε και η βροχή των μέτρων.
Σα να ήταν το υγραέριο μία σπασμωδική κίνηση αντίδρασης απέναντι στην αυξανόμενη δυσκολία αγοράς βενζίνης στο πρατήριο. Και αλήθεια είναι πως τις πρώτες μέρες η μετατροπή ενός βενζινοκινητήρα να καίει υγραέριο ήταν και ακριβή και περίπλοκη. Πολλοί αποθαρρύνθηκαν στο πρώτο εκείνο κύμα, φεύγοντας από τα συνεργεία δύσπιστοι ή απογοητευμένοι.
Όμως από τις πρώτες μέρες του υγραερίου στην Ελλάδα έχουν περάσει αρκετές. Έτσι έχουν έρθει πλέον όλες οι τεχνολογίες μετατροπής για κάθε κινητήρα. Δεν υπάρχουν «πειραματισμοί» και «πατέντες» αφού η άνεση του χρόνου επέτρεψε στους εγκαταστάτες να δοκιμάσουν τις λύσεις για συγκεκριμένους κινητήρες και οι ίδιοι και να καταλήξουν στο τι δουλεύει και με ποιόν τρόπο.
Συγχρόνως οι νέες τεχνολογίες εξελίχθηκαν μαζί με τους κατασκευαστές και έτσι κάθε πιθανό πρόβλημα εξαλείφτηκε στα πρώτα στάδια και δεν έμεινε να «δοκιμαστεί» στο αυτοκίνητο του πελάτη. Τα συνεργεία στην Ελλάδα είχαν χρόνο να εκπαιδευτούν καλύτερα, το προσωπικό τους να λάβει μέρος σε σεμινάρια και να αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία ώστε να καλύπτει όλες τις τεχνολογίες και τους κινητήρες.
Από την άλλη τα συστήματα υγραεριοκίνησης εξελίχθηκαν αρκετά ώστε να γίνουν αυτόματα, να μη απαιτούν δηλαδή καμία εμπλοκή από τον οδηγό, και έτσι να ρυθμίζουν τη λειτουργία του κινητήρα για βέλτιστη απόδοση και ελάχιστη δυνατή κατανάλωση. Η αναλογία και η χρήση καυσίμου ρυθμίζεται μόνη της και το μοτέρ διατηρείται πάντα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που αυξήθηκε η εμπιστοσύνη και η αυτοπεποίθηση των συνεργείων με αποτέλεσμα από τη μία οι εγκαταστάσεις να γίνονται σε λιγότερο χρόνο και από την άλλη να δίνονται εγγυήσεις καλής λειτουργίας.
Και μετά είναι το κόστος. Σε σχέση με ένα χρόνο πριν η τιμή εγκατάστασης έχει μειωθεί σημαντικά, κάτι που σημαίνει ότι η απόσβεση τώρα γίνεται ταχύτερα. Και δεδομένου ότι παρά τις ταραχές στην οικονομία η τιμή του υγραερίου δεν έχει αλλάξει σε σχέση με αυτή της βενζίνης, η εμπιστοσύνη στο ότι το σύστημα θα αποδώσει και οικονομικά έχει επίσης αυξηθεί.
Με αυτά τα δεδομένα, εσάς τι σας κρατάει και δεν αλλάζετε καύσιμο στο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο; Είναι η τιμή; Έχει πέσει, και υπάρχουν αρκετά χρηματοδοτικά προγράμματα; Είναι ο φόβος της αύξησης της τιμής του υγραερίου; Τα δείγματα μέχρι στιγμής είναι ότι δεν υπάρχει φόβος αλλαγής στη σχέση του με αυτό της βενζίνης;
Είναι η εμπειρία των συνεργείων; Η τεχνολογία που χρησιμοποιούν; Μήπως είναι καιρός να ξαναδείτε το θέμα του υγραερίου με φρέσκια ματιά; Τι λέτε;
Πηγή : autotriti.gr
Το υγραέριο ξεκίνησε λίγο περίεργα στην Ελλάδα. Από τη μία η βροχή νέων μέτρων που
έκανε τη βενζίνη ακριβότερη, από την άλλη η ίδια βροχή μείωνε εισοδήματα και έκανε το γέμισμα του ρεζερβουάρ σχεδόν αδύνατο. Μπορεί η τεχνολογία του υγραερίου να χρησιμοποιείται χρόνια στο εξωτερικό, όμως στην Ελλάδα φάνηκε πως ήρθε απότομα, σχεδόν όσο απότομα ήρθε και η βροχή των μέτρων.
Σα να ήταν το υγραέριο μία σπασμωδική κίνηση αντίδρασης απέναντι στην αυξανόμενη δυσκολία αγοράς βενζίνης στο πρατήριο. Και αλήθεια είναι πως τις πρώτες μέρες η μετατροπή ενός βενζινοκινητήρα να καίει υγραέριο ήταν και ακριβή και περίπλοκη. Πολλοί αποθαρρύνθηκαν στο πρώτο εκείνο κύμα, φεύγοντας από τα συνεργεία δύσπιστοι ή απογοητευμένοι.
Όμως από τις πρώτες μέρες του υγραερίου στην Ελλάδα έχουν περάσει αρκετές. Έτσι έχουν έρθει πλέον όλες οι τεχνολογίες μετατροπής για κάθε κινητήρα. Δεν υπάρχουν «πειραματισμοί» και «πατέντες» αφού η άνεση του χρόνου επέτρεψε στους εγκαταστάτες να δοκιμάσουν τις λύσεις για συγκεκριμένους κινητήρες και οι ίδιοι και να καταλήξουν στο τι δουλεύει και με ποιόν τρόπο.
Συγχρόνως οι νέες τεχνολογίες εξελίχθηκαν μαζί με τους κατασκευαστές και έτσι κάθε πιθανό πρόβλημα εξαλείφτηκε στα πρώτα στάδια και δεν έμεινε να «δοκιμαστεί» στο αυτοκίνητο του πελάτη. Τα συνεργεία στην Ελλάδα είχαν χρόνο να εκπαιδευτούν καλύτερα, το προσωπικό τους να λάβει μέρος σε σεμινάρια και να αποκτήσει την απαραίτητη τεχνογνωσία ώστε να καλύπτει όλες τις τεχνολογίες και τους κινητήρες.
Από την άλλη τα συστήματα υγραεριοκίνησης εξελίχθηκαν αρκετά ώστε να γίνουν αυτόματα, να μη απαιτούν δηλαδή καμία εμπλοκή από τον οδηγό, και έτσι να ρυθμίζουν τη λειτουργία του κινητήρα για βέλτιστη απόδοση και ελάχιστη δυνατή κατανάλωση. Η αναλογία και η χρήση καυσίμου ρυθμίζεται μόνη της και το μοτέρ διατηρείται πάντα στην καλύτερη δυνατή κατάσταση.
Δεν είναι τυχαίο λοιπόν που αυξήθηκε η εμπιστοσύνη και η αυτοπεποίθηση των συνεργείων με αποτέλεσμα από τη μία οι εγκαταστάσεις να γίνονται σε λιγότερο χρόνο και από την άλλη να δίνονται εγγυήσεις καλής λειτουργίας.
Και μετά είναι το κόστος. Σε σχέση με ένα χρόνο πριν η τιμή εγκατάστασης έχει μειωθεί σημαντικά, κάτι που σημαίνει ότι η απόσβεση τώρα γίνεται ταχύτερα. Και δεδομένου ότι παρά τις ταραχές στην οικονομία η τιμή του υγραερίου δεν έχει αλλάξει σε σχέση με αυτή της βενζίνης, η εμπιστοσύνη στο ότι το σύστημα θα αποδώσει και οικονομικά έχει επίσης αυξηθεί.
Με αυτά τα δεδομένα, εσάς τι σας κρατάει και δεν αλλάζετε καύσιμο στο βενζινοκίνητο αυτοκίνητο; Είναι η τιμή; Έχει πέσει, και υπάρχουν αρκετά χρηματοδοτικά προγράμματα; Είναι ο φόβος της αύξησης της τιμής του υγραερίου; Τα δείγματα μέχρι στιγμής είναι ότι δεν υπάρχει φόβος αλλαγής στη σχέση του με αυτό της βενζίνης;
Είναι η εμπειρία των συνεργείων; Η τεχνολογία που χρησιμοποιούν; Μήπως είναι καιρός να ξαναδείτε το θέμα του υγραερίου με φρέσκια ματιά; Τι λέτε;
Πηγή : autotriti.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου