Έλεγχος στάθμης υγρού φρένων

Eάν η στάθμη των υγρών φρένων είναι πολύ χαμηλή, τα φρένα δε θα δουλεύουν σωστά ή δε θα δουλεύουν καθόλου...

Τσεκάροντας τακτικά τη στάθμη των υγρών φρένων, θα μπορέσετε να καταλάβετε αν υπάρχει διαρροή. Η στάθμη των υγρών φρένων μειώνεται σταδιακά καθώς φθείρονται τα τακάκια των φρένων, αλλά αν γεμίζετε το δοχείο των υγρών τακτικά και βλέπετε ότι πάλι στάθμη μειώνεται, θα πρέπει να σταματήσετε το αυτοκίνητο, και να βρείτε το σημείο διαρροής.

• Τσεκάρετε τη στάθμη των υγρών φρένων τακτικά, κάθε μια εβδομάδα ή πριν από ένα μεγάλο ταξίδι ενώ μην ξεχνάτε ότι τα υγρά θα πρέπει να ανανεώνονται κάθε 12 μήνες, ανεξαρτήτως των χιλιομέτρων που έχετε κάνει.

• Αν το υγρό υπερβαίνει τη μέγιστη ένδειξη, δε δημιουργείται πρόβλημα. Είναι πολύ πιθανό να συμβεί όταν έχουν αντικατασταθεί πρόσφατα τα τακάκια των φρένων γιατί πιέζονται περισσότερο τα πιστόνια των φρένων και ανεβαίνει η στάθμη του δοχείου.

• Σε κάθε περίπτωση βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχει υπερχείλιση, γιατί θα καταστραφούν τα σημεία όπου θα πέσει το υγρό.

• Χρησιμοποιείτε πάντα καινούργια υγρά από μπουκάλι που μόλις θα έχετε ανοίξει για την αναπλήρωση του δοχείου.
Ξαναβιδώστε το καπάκι και πετάξτε το πανί που χρησιμοποιήσατε για να σκουπίσετε το καπάκι ή το δοχείο καθώς θα έχει "τραβήξει" υγρό που είναι επικίνδυνο για την υγεία σας.
Γεμίστε με υγρό μέχρι την ένδειξη "MAX". Χρησιμοποιήστε καλής ποιότητας υγρά φρένων που ανταποκρίνονται στα στάνταρτ DOT 4 (θα πρέπει να υπάρχει σημείωση επάνω στο δοχείο).
Αν χρειάζεται να συμπληρώσετε υγρά στο δοχείο, ξεβιδώστε και βγάλτε το καπάκι του δοχείου. Συνήθως, το μέσα μέρος από το καπάκι μπαίνει μέσα στο υγρό, οπότε βγάλτε το προσεκτικά και ακουμπήστε το σε ένα καθαρό πανί για να μην στάζει.
Σιγουρευτείτε ότι το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο σε επίπεδο σημείο και μετά καθαρίστε το εξωτερικό του δοχείου των υγρών φρένων για να διακρίνετε το επίπεδο της στάθμης. Η στάθμη θα πρέπει να βρίσκεται ανάμεσα στις ενδείξεις "MAX" και "MIN".

Πηγή : autotriti.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου